Wednesday, 21 September 2011

اینی میشن میں کیئریر

0 comments
 


ٹکنالوجی کی ترقی کے ساتھ ہی آج اینی میشن کی دنیا میں بہت تیزی کے ساتھ تبدیلیاں رونما ہو رہی ہیں اور کئی اوورسیج کمپنیاں اینی میشن کے لئے پاکستان کا رخ کر رہی ہیں، کیونکہ یہاں کم قیمت میں اچھی خاصیت کا کام انہیں مل رہا ہے۔ بڑے شہروں میں اینی میشن فلموں میں کرداروں کے مکالموں کے لئے آواز دینے کا کام جزوقتی پروفیشن بنتا جا رہا ہے۔ علاوہ ازیں اب یہ تفریح کے میدان تک ہی محدود نہیں رہ گیا ہے، بلکہ تعلیم اور ورچول ریئلٹی جیسے کئی میدانوں میں اپنی موجودگی درج کرا چکا ہے۔
فکی کی رپورٹ کے مطابق اینی میشن اور گرافکس انڈسٹری ہمارے ملک میں 35 فیصد کی شرح سے ترقی کر رہی ہے۔ دوسری جانب نیس کام نے بھی امیدوں کے چراغ روشن کئے ہیں کہ پاکستان میں اینی میشن انڈسٹری کا گراس ریونیو سال 2011تک تقریباً32کروڑ یو ایس ڈالر کو عبور کر جائے گا۔ اینی میشن تیزی کے ساتھ اپنے پیر مارکیٹ میں پھیلا رہا ہے۔ اس نے روزگار کی نئی راہیں استوار کی ہیں۔ اینی میشن میں بہتر مستقبل، کورسیز اور اہلیات نیز تنخواہ وغیرہ سے قبل یہ جاننا ضروری معلوم ہوتا ہے کہ آخر اینی میشن کیا بلاہے؟
دراصل اینی میشن محض کارٹون بنانے کی تکنیک ہی نہیں بلکہ اس کی دراندازی گیمنگ ایجوکیشن ، موبائل،کھلونے، فلم، اشتہار، بروڈ کاسٹنگ، ویب انٹرٹینمنٹ ،اسپیشل افیکٹ اور آر کیٹیکچر وغیرہ میں بھی ہو گئی ہے۔ان حالات میں تخلیقی صلاحیت رکھنے والے نوجوانوں کے لئے اس میدان میں بے شمار مواقع ہیں۔ اینی میٹڈ فلموں کا رجحان زور پکڑ رہا ہے۔فلموں میں اسپیشل افیکٹس نے بھی اپنی ایک خاص جگہ بنا لی ہے۔ لہٰذا ان حالات کے مدنظر اس میدان میں مانگ میں اضافہ ہونا لازمی ہے۔
اینی میشن صنعت میں وسیع ہوتے مواقع کو دیکھتے ہوئے آج کئی سرکاری اور ذاتی اداروں نے اس کورس کو شامل کر لیا ہے۔ کچھ ادارے تو خاص طور پر اینی میشن کے کورس کے لئے ہی مشہور ہیں۔ طلباء کو اینی میشن کورس کا انتخاب مارکیٹ میں ڈیمانڈ کو دیکھتے ہوئے کرنا چاہئے۔ اچھے ادارے اپنے طلباء کو خاص طور سے تھری ڈی اسٹوڈیو،میکس،سافٹ امیج، آفٹر افیکٹس،اڈوب پریمئر جیسے پیکیج کی ٹریننگ دیتے ہیں۔ ساتھ ہی وہاں طلباوطالبات کو گرافکس ڈیزائننگ، اسٹوری بورڈ اور سنے میٹو گرافی کے بارے میں بھی بتایا جاتا ہے۔ بیشتر اداروں میں اینی میشن سے وابستہ کورس ہی کرائے جاتے ہیں،جن کی مدت 6ماہ سے دو سال تک ہوتی ہے۔ کچھ اداروں نے اب اس میں ڈگری سطح کے کورسیز بھی شروع کر دئے ہیں۔ان کورسیز کے لئے کم سے کم اہلیت 10+12ہے۔ اس معاملہ میں اداروں کی اپنی اپنی الگ بنیاد ہے۔ اس میدان میں کریئر بنانے کے لئے آپ کی تخلیقی صلاحیت کے ساتھ ساتھ ڈرائنگ اور اسکیچنگ میں پکڑ ہونی چاہئے۔
اینی میشن کا کورس کرنے والے طلباء فلم اینی میٹر، وزول آرٹسٹ ،سینئر اینی میٹر اور ویب آرتھر جیسے عہدوں پر کام کر سکتے ہیں۔شروعاتی دور میں ایک اینی میٹر کو 10سے 15ہزار روپے ماہانہ تنخواہ آسانی سے مل جاتی ہے۔
اہم ادارے 


0 comments:

آپ بھی اپنا تبصرہ تحریر کریں

اہم اطلاع :- غیر متعلق,غیر اخلاقی اور ذاتیات پر مبنی تبصرہ سے پرہیز کیجئے, مصنف ایسا تبصرہ حذف کرنے کا حق رکھتا ہے نیز مصنف کا مبصر کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں۔

اگر آپ کے کمپوٹر میں اردو کی بورڈ انسٹال نہیں ہے تو اردو میں تبصرہ کرنے کے لیے ذیل کے اردو ایڈیٹر میں تبصرہ لکھ کر اسے تبصروں کے خانے میں کاپی پیسٹ کرکے شائع کردیں۔